Welkom op de website van MX-5 Owners NL

Datum: 23 Februari 2019
Locatie: Restaurant Campman, Hartenseweg 23, 6871 NB Renkum

Algemene Ledenvergadering

Graag roept het bestuur jullie hierbij op voor de Algemene Ledenvergadering 2019.

De MX-5 Owners Club NL is een vereniging, wat betekent dat deze wordt geleid door en voor leden van de vereniging. Hierbij zijn de leden, verenigd in de Algemene Ledenvergadering (ALV) het hoogste orgaan. De ALV kiest uit haar midden de bestuursleden die worden belast met de dagelijkse leiding van de vereniging. Het bestuur is hierover verantwoording verschuldigd aan de leden in de jaarlijkse ALV. Behalve dat het bestuur verantwoording aan de leden aflegt, is jouw inbreng noodzakelijk om mede de koers van de MX-5 Owners Club NL te helpen bepalen.

De jaarlijks terugkerende ALV is alleen voor leden en hun partners toegankelijk.

Verslag 2018

Het verslag van de ALV 2018 kun je vinden op het afgeschermde ledengedeelte van onze website onder het kopje ALV. In het afgeschermde gedeelte vind je ook de statuten van de vereniging en de meest recente bestuursleidraad.

Agenda

De agenda van de ALV en verder officiële mededelingen van het bestuur ontvang je binnenkort.

Workshop

Na afloop van de ALV organiseren we voor de geïnteresseerden een workshop GPS navigatie en digitale club-faciliteiten. Hierin maken we je wegwijs in de digitale mogelijkheden van onze club, zoals:

• het rijden van ritten met GPS-navigatie (neem je eigen navigatie-apparaat en eventueel een laptop mee!)
  • het routearchief op basis van MyRoute-app
  • het delen van foto's met MyAlbum
  • overige digitale mogelijkheden van de club

Fotoalbum:

Locatie (aanvang: 10:00):

LET OP: inschrijving sluit 17 februari.