Welkom op de website van MX-5 Owners NL

Locatie: The Autosport Company, Schutweg 25, Waalwijk

MX-5 Owners NL - ALV

Beste Owners,

Graag nodigen we jullie uit voor onze Algemene Ledenvergadering 2013, die wordt gehouden op zaterdag 16 februari a.s. bij The Autosport Company aan de Schutweg 25 in Waalwijk.

De ALV is een jaarlijks terugkerend “evenement” dat alleen voor leden met partners toegankelijk is en waar niet alleen het bestuur verantwoording aan de leden aflegt maar waar o.a. jouw inbreng mede de koers van de MX-5 Owners Club NL zal helpen bepalen.

Na de terugblik op 2012 zal de ALV worden onderbroken voor een informele lunch en is er natuurlijk tijd om met elkaar bij te praten. Vervolgens zal in het 2e gedeelte van de ALV vooruitgeblikt worden op 2013.

Na afloop van de vergadering vindt een mooi programma plaats bij The Autosport Company. Hier zal o.a. een rondleiding op het programma staan in de wereld van de autosport: bij de Max5 Cup zal een kijkje worden gegeven in de wereld van de rollenbank vermogenstestbanken én er zal een demonstratie gegeven worden hoe een uitgezette route in de moderne navigatiesystemen kan worden (voor)geprogrammeerd.

Deze hele dag wordt je door de vereniging aangeboden.

Het tijdschema van de gehele dag ziet er als volgt uit:

Ontvangst bij "The Autosport Company"

1e gedeelte Algemene Ledenvergadering

Lunch

2e gedeelte Algemene Ledenvergadering
    • Vooruitblik op 2013

Bedrijfspresentatie "The Autosport Company"

Rondleiding met uitleg door "De Snoepwinkel"

Afsluiting met een hapje en een drankje

Einde

De agenda voor ALV 2013 en het verslag van ALV 2012 kun je vinden op het afgeschermde ledengedeelte van onze website.

Wanneer je vragen, opmerkingen en/of aanvullende punten hebt die je tijdens de Algemene Ledenvergadering behandeld wil hebben dan ontvangen wij die natuurlijk graag zo snel mogelijk van je (uiterlijk maandag 11 februari).

Wil je de ALV bijwonen en een stem hebben in de koers van het komende jaar, meld je uiterlijk woensdag 13 februari aan via de inschrijfpagina hiernaast.

Tot ziens bij de Algemene Ledenvergadering 2013!

Met vriendelijke Owners groet,

Ronald van der Graaf